توریستی داخلی

نکات و ترفندهای سفر

این مجموعه همیشه در حال تکامل و احتمالاً بیش از حد طولانی از نکات و ترفندهای سفر، چیزی است که فکر می کنیم بهترین راه برای استفاده حداکثری از سفرهایمان است.

احتمال دارد که با تعدادی از آن مخالف باشید. (مخصوصاً اگر مسافری هستید که به دنبال راحتی، از ریسک اجتناب می کند و چک لیست می کند.) https://honarfardi.com/public-skills/others/top-immigration-offices/

و احتمالا قبلاً برخی از این نکات را دیده اید. (به خصوص اکنون که سایر وبلاگ نویسان سفر شروع به تکرار توصیه های ما کرده اند.)

با این حال، احتمالاً باید فهرست ما را مرور کنید و آن را نشانه گذاری کنید. (مخصوصاً از آنجایی که از تبلیغات مزاحم ما درآمد بیشتری کسب می کنیم.)

زیرا ما برای شما شرط می بندیم که:

حداقل یکی از این نکات و ترفندهای سفر چیزی است که قبلاً به آن توجه نکرده بودید.

و اگر واقعاً به جای خواندن آن، آن را امتحان کنید، فکر کنید: «هوم، ایده جالب،» سپس دو دقیقه بعد آن سلول‌های مغزی را با یک الگوی رفتاری احمقانه اینترنتی جایگزین کنید، شرط می‌بندیم – نه، تضمین می‌کنیم – این سفر بعدی شما را به یک سفر تبدیل می‌کند. یکذره بهتر. شاید حتی خیلی بهتر.  https://charbzaban.com/%d9%85%d9%87%d8%a7%d8%ac%d8%b1%d8%aa-%d8%aa%d9%88%d8%b1%db%8c%d8%b3%d8%aa/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%b7-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%be%db%8c%d9%85%d8%a7.html

نکات و ترفندهای احمقانه سفر که اغلب می شنویم

(و به جای آن چه باید کرد)

✓ یک جلد کتاب راهنما را بخوانید

کتاب های راهنما از بسیاری جهات بهتر از وبلاگ ها هستند.

ترفند آزاد کردن ارزش آنها – اما یکی از مواردی که این روزها بیشتر مردم بیش از حد حواسشان پرت است – خواندن آنها از روی جلد است. با انجام این کار، یک درس تاریخی و فرهنگی مناسب دریافت خواهید کرد که به شما کمک می‌کند بهتر از آنچه تجربه کرده‌اید قدردانی کنید و جشنواره‌ها، رویدادها، مقاصد و جاذبه‌هایی را که وبلاگ نویسان و «اینفلوئنسرهای» اینستاگرام که اطلاعاتی را در دست دارند، نمی‌دانند، کشف خواهید کرد. .

مشکل آشکار کتاب‌های راهنما این است که سنگین هستند، بنابراین اگر یک بسته‌بندی مینیمالیستی مانند کریس هستید، نسخه فیزیکی آن را در خانه بخوانید، یک نسخه Kindle بدون وزن را با خود بیاورید.

نکته در یک نکته

تنها با خرید فصل های خاصی که در وب سایت Lonely Planet نیاز دارید، در هزینه خرید یک کتاب راهنما صرفه جویی کنید.

✓ یک عبارت غیر معمول را یاد بگیرید

مطالعه عبارات محلی قبل از سفر اتلاف وقت است.

شما همه چیزهایی را که باید بدانید، مانند نحوه گفتن “لطفا”، “متشکرم” و “سلام” را یاد خواهید گرفت، تقریباً بلافاصله وقتی به آنجا رسیدید.

اگر می خواهید قبل از رفتن زبان محلی را مطالعه کنید، چیزی غیرعادی یاد بگیرید. به عنوان مثال، “من اهل کانادا هستم و برای ورزش با دست ایستاده ام.” مردم محلی آن را نمی بینند و آن را خنده دار می دانند. و برخلاف یک «سلام» یا «متشکرم» استاندارد، چنین عبارت غیرمعمولی برای شما دوستان جدیدی ایجاد می‌کند و درهای جدیدی را به روی داستان‌های سفرهای خارق‌العاده باز می‌کند.

✓ نرخ ارز مناسب را بدانید

همه صرافی های فرودگاهی ریپ آف نیستند. برخی بهترین نرخ ها را در شهر ارائه می دهند.

در فرودگاه مکزیکوسیتی، صرافی‌های ارز به شما پول می‌دهند تا دلار آمریکا را از دستشان بردارید. به طور جدی. بنابراین سعی کنید قبل از حرکت، پزو اضافی در دسترس داشته باشید و پول خود را در فرودگاه مبادله کنید.

باجه های صرافی در فرودگاه قاهره نیز مشابه هستند. آن‌ها تقاضای زیادی برای دلار آمریکا دارند که برای دریافت آن از شما، نرخ‌هایی بهتر از بازار ارائه می‌کنند.

بهترین استراتژی سفر: قبل از خروج، نرخ مبادله بازار را یادداشت کنید (XE.com یک سایت خوب برای نرخ است) سپس نرخ ها را در دفاتر صرافی فرودگاه بررسی کنید. شما هرگز نمی دانید.

نکات در یک نکته

در اینجا نحوه اطمینان از دریافت بهترین نرخ ارز آورده شده است:

مگر اینکه کشور شما از ارز مبهم استفاده کند و پول خود را در خارج از کشور مبادله می کند تا در داخل.

وقتی صرافی‌ها حاشیه زیادی را نسبت به نرخ‌های بازار دریافت می‌کنند، در عوض پول نقد را از دستگاه خودپرداز برداشت کنید.

از کارت اعتباری بدون ارز استفاده کنید.

وقتی دستگاه کارت اعتباری به شما امکان پرداخت به ارز محلی یا واحد پولی را می دهد، همیشه ارز محلی را انتخاب کنید.

✓ به نقطه ای نرسید که مجبور شوید لباس هایتان را رول کنید

اگر برای ایجاد فضا نیاز دارید لباس‌هایتان را غلتان کنید، یا به یک کیف بزرگ‌تر نیاز دارید یا به احتمال زیاد، باید چیزهای کمتری بچینید.

مقداری فضای خالی در کیف خود برای سوغاتی یا مشروب بدون عوارض گمرکی بگذارید و لباس های بدون چروک را بسته بندی کنید. به این ترتیب می توانید خواه ناخواه در کیف خود قرار دهید.

نکات در یک نکته

لباس مرینو تهیه کنید من به تازگی بسیاری از قدرت های جادویی آن را کشف کرده ام و با وجود اینکه گران است و وبلاگ نویس –منبع– فقیری هستم، به آرامی به سمت یک کمد لباس کامل مرینو می روم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا