سفر و گردشگری

فهرست وسایل الکترونیکی مورد نیاز در سفر

الکترونیک

13 مورد، 5.5 پوند / 2.5 کیلوگرم

  • لپ تاپ با کیس و شارژر
  • تلفن همراه و کیف
  • سیم کارت محلی
  • کتابخوان الکترونیکی
  • سیم سیار
  • مکعب شارژ USB
  • آداپتور
  • هدفون
  • حلقه خواب

لپ تاپ با کیس و شارژر

3.9 پوند / 1785 گرم

من یک مک بوک دارم، اما اگر محصولات غیر اپل را ترجیح می دهید، از شما ناراحت نمی شوم. بیشتر بخوانید

تلفن همراه و کیف

6.3 اونس / 180 گرم

یک قاب محله یهودی نشین بگیرید تا تمایل سارقان به سرقت آن را کاهش دهید، اما این به اندازه کافی خوب است تا در صورت افتادن آن، خطر شکستن صفحه نمایش گوشی خود را کاهش دهد.

توصیه

موارد Presidio Speck.

من همان کیس Speck را برای بیش از چهار سال داشتم، و همین الان آن را در دسامبر جایگزین کردم. قیمت جدید چیزی در حدود 25 دلار بود، اما من قبلی را در Winners با قیمت 9.99 دلار دریافت کردم.

در طول چهار سالی که آن را داشتم، بخش‌های اضافی از بین رفتند (به شیوه مینیمالیستی واقعی)، اما گوشی من را نگه داشت. با وجود اینکه گوشیم ده ها بار از دستم افتاده است، هنوز صفحه نمایش من ترک نکرده است (به چوب ضربه می زند).

سیم کارت محلی

0 گرم / 0 اونس

هر کجا که می‌روید، برای تهیه یک سیم‌کارت محلی هزینه‌ای نکنید.

برای من دو بار اتفاق افتاده است که به کشوری رفته‌ام، تصمیم گرفته‌ام سیم‌کارت نگیرم، گوشی‌ام را روی حالت هواپیما قرار داده‌ام، آن را گم کرده‌ام و نتوانستم آن را پیدا کنم، زیرا Find My iPhone در حالت هواپیما کار نمی‌کند. من دیر یاد می گیرم، اما اکنون اولین کاری که هنگام ورود به یک کشور خارجی انجام می دهم دریافت یک سیم کارت محلی است. همین کار را انجام دهید، مهم نیست چقدر ارزان هستید یا می خواهید قطع ارتباط کنید.

E-Reader & Case

8 اونس / 230 گرم

اگر Kindle (یا مارک دیگری از کتابخوان الکترونیکی) ندارید، از قبل یکی تهیه کنید.

با این حال، شارژر کیندل خود را همراه نداشته باشید. فقط یک کابل USB کوچک به میکرو USB بیاورید که می توانید آن را به رایانه خود وصل کنید.

توصیه:

کیندل پیپر وایت. این کمتر از نصف قیمت (120 دلار) مدل جدیدتر Oasis (250 دلار) است، اما کاملاً همه چیزهایی را دارد که شما نیاز دارید: فضای ذخیره‌سازی کافی برای نگهداری هزاران کتاب، عمر باتری چند هفته‌ای، بسیار سبک و بادوام، و نور پس زمینه برای مطالعه در شب بدون اینکه دیگران را اذیت کنید.

یک سیم کش (سلاح مخفی من)

9 اونس / 250 گرم

ممکن است فکر کنید سیم پسوند غیرضروری است، به خصوص برای یک لیست بسته بندی به اصطلاح مینیمالیستی. شاید حق با شما باشد، زیرا نمی‌دانم تا به حال شخص دیگری را دیده‌ام که بسته‌بندی آن را بسته باشد یا خیر. اما فقط به این دلیل که هیچ کس دیگری این کار را انجام نمی دهد به این معنی نیست که اشتباه است. من برعکس استدلال می کنم

من تقریباً هر روز و هر جا که می روم از سیم کشش استفاده می کنم. نه تنها به من اجازه می دهد به دوشاخه های دور در فرودگاه ها، ایستگاه های اتوبوس و اتاق های هتل با طراحی ضعیف دسترسی پیدا کنم، بلکه تعداد پریزهای برق را نیز دو یا سه برابر می کند. می توان از آن به عنوان بند رخت یا طناب در نیشگون گرفتن نیز استفاده کرد.

یک سیم استاندارد 12 فوتی تهیه کنید، اما مطمئن شوید که دو شاخه است، نه سه شاخه، تا بتوانید به راحتی آداپتورها را به آن وصل کنید. در صورتی که قصد مهاجرت دارید یا می خواهید به یک کشور خارجی مسافرت داشته باشید – اطلاعات بیشتر– حتما از قبل وسایل و لوازم ضروری را لیست و تهیه کنید.

مکعب شارژ دیواری USB

0.9 اونس / 25 گرم

از این دستگاه می توانید برای شارژ گوشی، هدفون و کتابخوان الکترونیکی خود استفاده کنید.

یک آداپتور

0.3 اونس / 10 گرم

تلفن، رایانه و کیندل شما می توانند ولتاژهای هر کشوری را کنترل کنند، بنابراین فقط به یک آداپتور ارزان قیمت برای فروشگاه دلار نیاز دارید.

اگر یک سیم کشی با چندین سوکت در انتهای آن داشته باشید، فقط به یک آداپتور نیاز دارید.

هدفون بی سیم

0.9 اونس / 25 گرم

مشخصات ایده آل:

بدون سیم

به اندازه کافی در برابر آب مقاوم است که از گوش های بیش از حد عرق کرده من آسیب نبیند.

به قدری تناسب اندام داشته باشید که هنگام ایستادن روی دست و تمرینات پرش زمین نیفتید.

توصیه:

پس از 5 سال خوش با هدفون Plantronics BackBeat FIT، میکروفون آنها از کار افتاد، بنابراین تصمیم گرفتم چیز جدیدی را امتحان کنم: Apple AirPods Pro.

تعداد زیادی از مردم در حال حاضر به صورت آنلاین در مورد آنها غوغا می کنند، بنابراین من از شما صرف نظر می کنم. من حتی خیلی به حالت حذف نویز اهمیت نمی دهم. من فقط اهمیت می دهم که آنها در گوش من بمانند، باتری به اندازه کافی طولانی داشته باشند و بادوام باشند. 3 ماه می گذرد و آنها تا الان خوب ایستاده اند. یک سال دیگر به من فرصت دهید تا به گروه کر طرفداران بپیوندم.

حلقه و شارژر اورا

حلقه Oura یک دستگاه کوچک بسیار زیبا است که تمام مراحل خواب، ضربان قلب، تغییرات ضربان قلب، دمای بدن، فعالیت و بسیاری موارد دیگر را ردیابی می کند.

فقط یک مشکل در آن وجود دارد:

از پنج ماه پیش که گرفتم بهتر نخوابیدم.

خوب، به جز آخرین سفر جاده ای دو هفته ای من در آفریقای جنوبی که، به طرز جالبی، کیفیت خواب عمیق و گریزان من از جدول خارج شد. اکنون دارم سعی می کنم بفهمم چه چیزی باعث شد که در آن زمان خیلی بهتر بخوابم.

و این دلیلی است که من هنوز حلقه را می پوشم و آن را همه جا با خودم می برم. این باعث می شود که من نسبت به کیفیت خواب خود آگاهی بیشتری داشته باشم که به نوبه خود کیفیت زندگی من را بهبود می بخشد. اطلاعات کامل در مورد وسایل ضروری سفر را در اینجا ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا