متفرقه

نمونه هایی از بیانیه ماموریت های نوشته شده :

بیانیه ماموریت PETA

PETA یا People for Ethical Treatment of Animals بیانیه ماموریت طولانی تری دارد، اما یک نمای کلی از اهداف و سوابق آنها ارائه می دهد.

“People for the Ethical Treatment of Animals” (PETA) بزرگترین سازمان حقوق حیوانات در جهان است که بیش از 3 میلیون عضو و حامی دارد. PETA توجه خود را بر چهار حوزه ای متمرکز می کند که در آن بیشترین تعداد حیوانات بیشترین آسیب را برای آنها دارند. طولانی ترین دوره های زمانی: در مزارع کارخانه، در تجارت پوشاک، در آزمایشگاه ها، و در صنعت سرگرمی. ما همچنین روی موضوعات مختلف دیگری کار می کنیم، از جمله کشتار بی رحمانه بیش از حد، پرندگان، و سایر “آفات” به عنوان ظلم به حیوانات اهلی. PETA از طریق آموزش عمومی، تحقیقات ظلم، تحقیقات، نجات حیوانات، قوانین، رویدادهای خاص، مشارکت افراد مشهور و کمپین های اعتراضی کار می کند.

نمونه هایی از بیانیه ماموریت دانشگاه

هنگام انتخاب مدرسه، چه چیزی شما را جذب می کند؟ آیا این یک نام معتبر است؟ سابقه قوی؟ پردیس زیبا؟ برای برخی، این بیانیه مأموریت است.

بیانیه ماموریت دانشگاه هاروارد

دانشگاه هاروارد یکی از معتبرترین و مشهورترین دانشگاه های جهان است. بیانیه ماموریت آنها طولانی است، اما بسیاری از عواملی را که مدرسه را بسیار افسانه ای می کند برجسته می کند.

“مأموریت کالج هاروارد آموزش شهروندان و رهبران شهروند برای جامعه ما است. ما این کار را از طریق تعهد خود به قدرت تحول آفرین آموزش علوم و هنرهای لیبرال انجام می دهیم. شروع در کلاس درس با قرار گرفتن در معرض ایده های جدید، روش های جدید درک، و روش های جدید دانستن، دانش آموزان سفر تحول فکری را آغاز می کنند. از طریق یک محیط زندگی متنوع، که در آن دانش آموزان با افرادی که در حال مطالعه موضوعات مختلف هستند، که از طبقات مختلف زندگی می کنند و دارای هویت های در حال تکامل هستند، زندگی می کنند، تحول فکری عمیق تر می شود. و شرایط برای دگرگونی اجتماعی ایجاد می‌شود و امیدواریم که دانش‌آموزان با به دست آوردن حسی از آنچه می‌خواهند با استعدادها و استعدادهای خود انجام دهند، ارزش‌ها و علایق خود را ارزیابی کنند و بیاموزند که چگونه می‌توانند به بهترین شکل به جامعه خدمت کنند، زندگی خود را شکل دهند. جهان.”

بیانیه ماموریت دانشگاه جورج تاون

دانشگاه جورج تاون یکی دیگر از مؤسسات بسیار قدیمی و نخبه است که در بیانیه مأموریت خود بر گذشته، حال و آینده خود تأکید می کند.

کالج جورج تاون متعهد به سنت های یسوعی در زمینه آموزش یکپارچه و تحقیقات سازنده در هنرهای آزاد، از جمله هنرهای زیبا، علوم انسانی، زبان ها، علوم و علوم اجتماعی است. کالج به دنبال گسترش تخیل، پرورش زندگی است. روح، آموزش مادام العمر را پرورش دهید، خدمت به خدا و بشریت را تشویق کنید، و احترام به تنوع را در عصر جامعه جهانی ترویج دهید.”

بیانیه ماموریت دانشگاه فونیکس

بیانیه کوتاه‌تری که هنوز هم به شدت تاثیرگذار است از دانشگاه فینیکس آمده است.

“دانشگاه فونیکس دسترسی به فرصت‌های آموزش عالی را فراهم می‌کند که دانشجویان را قادر می‌سازد تا دانش و مهارت‌های لازم برای دستیابی به اهداف حرفه‌ای خود، بهبود بهره‌وری سازمان‌های خود و ارائه رهبری و خدمات به جوامع خود را توسعه دهند.”

نمونه هایی از بیانیه ماموریت شرکت

آیا زمانی که برندهای مورد علاقه خود را خریداری می کنید، به این فکر می کنید که چرا از آن شرکت خرید می کنید نه شرکت دیگری که همان محصول را تولید می کند؟ پاسخ محتمل این است که برندهای برتر می دانند چگونه محصولات خود را بازاریابی کنند و یکی از راه هایی که آنها این کار را انجام می دهند داشتن بیانیه ماموریت واضح است.

بیانیه ماموریت آمازون

شرکت بزرگ آمازون این بیانیه صریح را بیان می کند:

چشم انداز ما این است که مشتری محورترین شرکت زمین باشیم؛ مکانی بسازیم که مردم بتوانند برای یافتن و کشف هر چیزی که ممکن است بخواهند آنلاین بخرند، بیایند.

بیانیه ماموریت فیس بوک

گاهی اوقات بهتر است آن را ساده نگه دارید. در حالی که فیس‌بوک در طول سال‌ها نام خود را تغییر داده است، این بیانیه ماموریت مختصر اما به یاد ماندنی را حفظ کرده است تا «جهان را متصل‌تر کند» یا:

“… برای دادن قدرت به مردم برای ایجاد جامعه و نزدیک تر کردن جهان.”

بیانیه ماموریت نایک

مشابه نمونه های قبلی، نایک بیانیه ماموریت خود را کوتاه و دقیق نگه می دارد. علاوه بر این، تلفیق در “الهام” و “نوآوری” به جذابیت و ماندگاری بیانیه در ذهن مردم کمک می کند.

“برای آوردن الهام و نوآوری برای هر ورزشکار در جهان.”

تدوین بیانیه ماموریت

سازمان‌ها، گروه‌ها و افراد همگی از بیانیه‌های مأموریت برای برقراری ارتباط با اهداف خود، چه حرفه‌ای یا شخصی استفاده می‌کنند. بیانیه ماموریت می تواند بسیار طولانی باشد، یا می تواند یک یا دو جمله ساده باشد. این معمولاً به میزان اطلاعاتی که باید منتقل کنید بستگی دارد. به عنوان مثال، یک شرکت ممکن است یک بیانیه کوتاه و جذاب بخواهد، یا ممکن است یک بیانیه طولانی اما آموزنده را بسته به آنچه می خواهد بگوید، انتخاب کند. در مورد شما هم همینطور است. به طور معمول، اگر در حال نوشتن یک بیانیه ماموریت برای یک درخواست کالج هستید، باید طولانی تر و دقیق تر باشد، در حالی که بیانیه ماموریت در رزومه شما نباید بیش از چند خط باشد.

دانش را مأموریت خود قرار دهید

بیانیه ماموریت یک راه عالی برای انتقال پیام و اهداف شما به دیگران است. به دنبال راه های دیگری برای بیان اهداف حرفه ای و شخصی خود به صورت کتبی باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا